TMG Adverteren

Wilt u bij uw volgende bezoek aan TMG.nl direct landen op het adverteerders gedeelte van onze website? ...lees verder

 
 
 

De Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Telegraaf Media Groep N.V. werd gehouden op 23 april 2015 te Amsterdam. Alle agendapunten die ter stemming zijn ingebracht zijn door de Algemene Vergadering van Aandeelhouders aangenomen.

Tijdens de vergadering is onder andere: ...lees verder

Alle berichten

 
Telegraaf Media Groep (TMG) en House of Orange (John Ewbank en ALDA Events), organisator van het meest spraakmakende dance event in Nederland The Flying Dutch, werken samen aan de ontwikkeling van een nieuw, innovatief publishing platform als dagelijkse bron van exclusieve, waardevolle content.
 
 

TMG verbeter bedrijfsresultaat door lagere kosten
Strategisch partnership met Dasym

Hoofdpunten eerste kwartaal 2015
De EBITDA blijft nagenoeg gelijk in het eerste kwartaal: € 7,6 miljoen doordat de totale kosten afnemen en in lijn liggen met de lagere omzet
Het bedrijfsresultaat verbetert met € 0,3 miljoen naar € 0,8 miljoen
De opbrengsten dalen met 5,7% van € 124,0 naar € 116,9 miljoen ten opzichte van het eerste kwartaal in 2014 onder meer vanwege het stoppen van minder renderende titels
Aantal combi abonnementen (print en digitaal) van De Telegraaf stijgt met 9,3%
TMG is voornemens een strategische partnership met Dasym aan te gaan ...lees verder

 

Telegraaf Media Groep heeft een moeilijk jaar achter de rug. De neergaande trend in de oplage- en advertentie-inkomsten zette door. Een stevig kostenbesparingsprogramma was niet voldoende om de daling in opbrengsten te compenseren. De opbrengsten van TMG daalden met €  27,5 miljoen naar € 514,9 miljoen. Hoewel het EBITDA-resultaat verbeterde met € 25 miljoen naar € 46,1 miljoen, werd een slechter bedrijfsresultaat gerapporteerd. De nettowinst kwam uit op negatief € 38,1 miljoen versus positief € 177,9 miljoen in 2013. ...lees verder

 

Holland Media Combinatie, onderdeel van Telegraaf Media Groep (TMG), kondigt vandaag een reorganisatie aan die moet leiden tot een duurzame verbetering van de resultaten. Speerpunt hierbij is het versterken van de uitgaven in vijf kernregio’s. Het betreft de 4 regionale dagbladen Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, De Gooi- en Eemlander, de weekbladen in die regio’s, en de weekbladen uit de regio Groot Amsterdam (Amsterdam, Amstelveen en Almere). De bekendmaking volgt op de aankondiging van TMG in december 2014 waarin het bedrijf de koers voor de toekomst bekend maakte: focus op het kernbedrijf en de hoofdmerken. ...lees verder

Pagina's

glqxz9283 sfy39587stf02 mnesdcuix8
glqxz9283 sfy39587stf03 mnesdcuix8